کدها

کدهای جاوا

کدها

کدهای جاوا

برای لینک دادن یا لینک کردن یا کلا قرار دادن لینک در سایت :

 



<a href="ادرس سایت یا مکان مورد نظر" target="_blank">توضیح یا نام سایت</a>



باز مثال میزنم فرض به اینکه من میخوام به سایت خودم لینک بدم .همیچین کدی رو پیاده میکنم : ..


<a href="http://www.irtnt.persianblog.com" target="_blank">سایت آموزشی </a>
که به این صورت در میاد: سایت آموزشی

و حالا فرض کنید میخوام زیر همین لینک که بالا تعریف کردم سایت یکی از دوستان رو هم لینک کنم

اول برای اینکه لینک بعدی یه سطر پایین تر قرار بگیره از تگ

<br> کمک میگیرم و بعد از اون کد لینک به سایت دوستم رو مینویسم :

<br>

<a href="http://www.red-dragon.persianblog.com" target=_blank>llllll_red-dragon_lllll</a>

که با لینک سایت خودم که در بالا پیاده کردیم لینک ها به این صورت در اومدن :

سایت آموزشی

llllll_red-dragon_lllll



نکته:
شناسه target کار برد و مقادیر مختلفی داره :

target=_blank پیوند را در یک صفحه جدیدباز میکنه

target=_self پیوند رو در همون صفحه باز میکنه

target=_par پیوند در فریم par که خودمون نامگذاری کردیم باز میکنه

دوستان وبلاگر هم اگر نیاز به لینکدونی دارند یا دوست در طرفین سایتشون لینک یا لینک های سایتی رو قرار بدن باید مراحل بالا رو در قسمت ویرایش قالب پیاده کنن...


موفق باشید...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد